miercuri, 16 mai 2007

Hop şi eu

Eu de ce nu? Adică toată lumea poate şi eu nu? De fapt nu ştiu dacă toată lumea poate. Dar eu pot! Pot să blog.

Mă plimbam pe internet şi mă distram citind tot felul de articole, în general prost scrise, despre evenimente stupide legate de referendum (demiterea preşedintelui Traian Băsescu). Şi am ajuns pe situl PSD. Ce să vezi, d-l Mircea Geoană are blog! Conţinutul acestuia este limpede. Nu sunt un fan al personalităţilor politice aşa că nu am să copiez adresa aici.

Brusc mă întreb cât de mult timp îşi ocupa d-l Geoană cu acest blog. Încerc să mi-l imaginez de M.G. cum, între două întâlniri privind un nou proiect de lege şi strategia partidului, scoţându-şi notebook-ul, tastând grăbit un nou post, rugând şoferul sa treacă pe lângă o cafenea care are hotspot şi bang! - spaţiul internet beneiciază de încă o bucată de conţinut original.

Hmmm... ceva nu se leagă. O altă posibilitate: http://www.dilbert.com/comics/dilbert/archive/dilbert-20070426.html (nu va fi diponibil după 2 iulie 2007).

Bun. Să-l lăsăm pe M.G. la o parte.

Deci vreau să-mi fac şi eu blog. Ce o să scriu oare... Tema majoră va fi securitatea informaţiilor, domeniu în care am acumulat ceva experienţă. Dacă aveţi un subiect pe care doriţi să îl dezvolt, scrieţi-mi la mihai.petrov@gmail.com

Dar iată că deja am scris un prim post. Aha.... am blog! Pam-pam!

Niciun comentariu: